Fynd igen

 Jaha då var det skolstart och vi upptäckte att F (min äldsta dotter 10 år )behövde skor så vi tog en tripp in till stan och for på intersport när vi åker in så pratar hon om att hon vill ha DC skor eller Etnies skor och det är inte första gången heller hon pratar om det men jag har sagt att det tycker jag är för dyrt att betala mellan 800 och 1000 kronor för ett par skor som man växer ut på en termin. Men då har man lite tur ibland, dom hade rea på ett antal sådana skor så vi hittade ett par Etnies för 450 kronor härligt jobbat!!!!!!!!!!! dom hade kostat 900 kronor

Men ett problem har jag jag har inte lärt mig hur jag vrider en stående bild men ni får väl vrida huvudet om ni vill se!♥

Kommentarer
Postat av: Katrin

Hej hej kikar in genom Emmas blogg. För att vända bilden så kan man göra det när du för över bilderna från kameran till datorn, man kan inte vända dem när man laddar upp dem till bloggen utan det måste man ha gjort innan. Hoppas du blev lite klokare.. :)

2008-08-26 @ 21:05:19
URL: http://tobaka.blogg.se/
Postat av: feicia

mina skor som är nötta(:

2009-05-04 @ 14:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0