Snyggt tycker jag

 Jaha då har man inte kunnat hålla sig från att gå på rea  var in på min favorit affär  igår här i mitt lilla samhälle kallat trägårn'  dom hade halva priset på allt !!!!!!!!!!! hittade då dessa (behövde faktiskt en ny kaffe burk ) så jag fick två för hundra kronor, en för kaffe och en för the.Passar fint i vårt nya kök. Åh tänk om man hade gjort som många gör i andra bloggar att dom tar före och efter bilder när dom gör om hemma vi har just gjort om vårat kök men inte tagit några bilder på ombyggnationen men vi har bilder på hur det såg ut innan, för vi sålde köket på blocket. Men jag ska snart måla om en spalje och tapetsera om sovrummet så då ska jag ta före och efter bilder. P.s jag var faktiskt på rea idag också på interport så då hittade jag en pike tröja och en kollegetröja för halva reapriset, jag var där för jag skulle köpa en jacka till min lilla tjej. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0