Juldagens outfit

 Jaha nu har man varit och handlat kläder till juldagen och hur kul är det INTE kul jag hatar att handla kläder för att när jag är och handlar är det skitkul och jag tycker att det här blir fint ,men sedan när man kommer hem och börjar prova vad händer då jo då börjar man tänka att var det här verkligen fint ser man ut som en tant vilket man i och för sig snart är eller ser man ut som en tönt ja det är bara att välja. Men jag vill tacka min underbara vännina (som alltid har så snygga tuffa kläder när vi ska gå ut )att hon följde med mig och hjälpte mig och jag hoppas att hon sa vad hon tyckte. Puss på henne

Kommentarer
Postat av: Helena

Men guuud vad snygg du blev i dom nya kläderna. Jag ska tänka på dom när jag iförd mina slitna långkalsonger sitter och kollar film på juldagskvällen :) Kraaaaaaaam och God Jul

2008-12-22 @ 10:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0