Måste mode blogga lite också



Ja iallafall låsas lite, dessa skor var min underbara man och köpte åt mig i fredags för hundra kronor !!!!!!!!! dom hade kostat 499:- så det var ett fynd nåja jag bad han fara förbi och handla dom åt mig för jag spanat in dom tidigare men han var gullig och gjorde det iallafall och han visste inte hur dom såg ut så han fick skicka några mms först. Puss jag älskar dig. Men nu ska jag bra lära mig och gå med dom, jag hör inte till dom som går i så här höga klackar i vanliga fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga stövlar.

2009-01-14 @ 19:53:34
Postat av: andreas

snygga stövlar danne har köpt!!

2009-01-16 @ 19:42:59
Postat av: Andreas

Snygga stövlar danne har köpt!!!

2009-01-16 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0